המלצה על הצוות תודה רבה לאתר ההזמנות לחתונה שסיפקו לנו הזמנה איכותית ויוקרתית, והכי חשוב - בריאה לסביבה. אמיר דהן, ת"א.
קרא המלצההדפסת הזמנות לחתונה תל אביב
בעידן המודרני בו אנו חיים, מקצועיות, ותנובתו בפועל – אינן מספיקות, ושמו חייב לגדול. במילים אחרות, חייב להיות בר מיתוג. המיתוג מתבטא בעיצוב הדפסת הזמנות לחתונה תל אביב, ושימוש בו לעתים תכופות, בהזדמנויות שונות. מעטפות ממותגות הן הזדמנות פז להשתמש בלוגו זה, ולכן חשוב שמכתב הנשלח על ידי עוסק מורשה, עוסק פטור או חברה בע"מ יכיל את הלוגו הדרוש.מימוש המיתוג בהזמנות
המיתוג ימומש בשלבים הבאים. ראשית כל, המעטפה תכיל שם, בפונט שהטיפוגרפיה שלו תהיה קשורה. לא יזיק להוסיף לאותה הזמנה גם ציור הקשור ואף לשלב את הציור בפונטים הכתובים. מתחת להזמנה, אך עדיין בחלק העליון, מומלץ להוסיף משפט מוטו של האדם שמסכם את פעילותו.
חשיבותן של הזמנות לחתונה תל אביב
חשיבותן של ההזמנות רבה לאין שעור. בנוסף לכל סממן אחר: הזמנות, ופליירים שונים שמופצים, זו עוד במה. ההדפסה על גבי המעטפה אף בעלת חשיבות רבה יותר, משום שבעוד שהזמנה או עלון הם מוצרים שרוב הצרכנים מפנה בשלב מסוים, לא כך כאשר מדובר במעטפה, ובייחוד לא במעטפה גדולה. על ידי שמירת המעטפה, ייתכן והנמען יחזור אל החברה לצריכת שירותים נוספים.
לפיכך, מומלץ מאד לפרסם אמצעי תקשורת כמו דואר אלקטרוני או מספר טלפון על גבי המעטפה, על מנת לתת הזדמנות לשימור. פרטים אלה מנוסחים, בדרך כלל, בתחתית ההזמנות לכל אורך השורה.
אספקת הזמנות ללקוח
על הלקוח לבוא עם רעיון מוגדר. בהינתן כי אין לו רעיון לעיצוב שכזה, מומלץ שיפנה לגרפיקאי או מעצב מוסמך. ברבים מן המקרים זה נשמע כמו פרדוקס, משום שעל פי רוב – הבעל יוצא מנקודת הנחה שהוא יודע מה הוא רוצה , ולא שום אדם אחר, אך לפעמים ישנן הפתעות כאשר פונים למעצב מלומד ויצירתי. כמו כן, מומלץ לרשום משפט מתחת ללוגו, ואת פרטי התקשורת בתחתית המעטפה.
את העבודה יש לשלוח לבית דפוס. ההדפסה בדרך כלל מבוצעת בטווח של 1000 יחידות – 5000 יחידות.